Translate

donderdag 25 juli 2013

Vakantie!

Er zal hier een tijdje stilte heersen, aangezien ik overmorgen naar China vertrek! Wat deze reis me gaat brengen qua gezond eten? Geen idee en ik moet zeggen dat ik ervoor vrees, vooral omdat mijn ouders en familie behoorlijk druk op me gaan uitoefenen om "normaal" te eten. Het is zo ontzettend jammer dat anderen voor je kunnen beslissen wat normaal is en wat niet en dat je aangevallen wordt als je niet eet zoals we gewoon zijn in onze maatschappij (kant-en-klaar, suiker- en vetrijk) maar ik ga proberen mijn vakantie daardoor niet te laten verpesten, want in een land als China kom je toch niet vaak en het is uiteindelijk maar tijdelijk. Zodra ik terug ben, pak ik mijn gezonde levensstijl terug op. Dus jongens, probeer niet te streng voor jezelf te zijn, want altijd maar obsessief bezig zijn met gezond eten is óók niet gezond.
Tot over iets meer dan een maand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten