Translate

zaterdag 6 juli 2013

Een dagje strand...

en food prepping! Dit ging er allemaal mee.

Nou, wat was dat allemaal zeg? Als je om 7 uur 's ochtends vertrekt...

Ontbijt! Overnight oats met granaatappelpitten en Belgische aardbeien, jum.
Tussendoortje. 2 pruimen en een tomaat. Had ik al gezegd dat ik verslaafd was aan tomaten?

Lunch. Allinsonbrood met tofupaté en komkommerspread. Tip: doe je brood in de vriezer en haal het er 's ochtends uit, zo is het tegen de middag lekker ontdooid en redelijk vers, terwijl het ook als koelelement werkt voor de rest van je voedsel!

Daarbij nog een tomaat, wat komkommer en 2 wortels.
En natuurlijk mag een fles water niet ontbreken. Bij voorkeur in je eigen drinkbus.
Daar aangekomen heb ik in de namiddag nog wat kersen en een appel gesnoept die ik in een Delhaize heb weggeplukt, bleek namelijk toch iets hongeriger dan ik dacht.

Doe jij aan food prepping?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten