Translate

zondag 30 juni 2013

Een niet-vegan dag

Hallo! Om deze maand af te sluiten, vond ik het nog eens tijd om te tonen wat ik nu eigenlijk allemaal eet.


 Mijn ontbijt was een heerlijk schaaltje aardbeien, een platte perzik en een tosti van banaan met cacaopoeder (ja, zonde om rauwe cacao te verhitten, maar daar dacht ik later pas aan...)

De lunch werd pasta met ovengedroogde tomaten met kappertjes, ditmaal de pasta van courgette


Een energie shooter in de namiddag met yoghurt, lijnzaad, havermout en bevroren bosvruchten

's Avonds kookte mijn mama lekker aardappelen, roerbakte ze snijbonen en een vismix

En 's avonds knabbelde ik mijn appelchips op. Lekker!

Op een dag drink ik veel water. 's Ochtends drink ik een halve liter witte thee en 's avonds een halve liter 'good night' thee. Dit is een kruidenthee met o.a. kamille en lavendel, aangezien ik vaak te vroeg wakker word.
Fijne vakantie mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten