Translate

vrijdag 2 november 2012

Saaie Hollandse pot


Tadaaaah: oude saaie Hollandse kost, maar dan in vegetarische/veganistische variant. Ziet er aantrekkelijk uit he ? Het zijn gekookte sperzieboontjes, kamut met kurkuma (als smaakmaker) en groene linzen. Helaas woon ik nog bij mijn moeder & stiefvader, en vanavond stond er chipolata met aardappelen en sperziebonen op het menu. Nu ben ik nog geen fulltime vegetarier, maar ik eet niet zo graag dierlijke producten en van een worst ga ik al helemaal over mijn nek, dus werd het dit. Triest zicht weliswaar. Wij zijn toch creatiever he ? Laat je fantasie erop los en maak lekkere stoofpotjes, ovenschotels, pasta's, curry's enz.
Ik ben gek op roerbakgerechten met tomaat, verrassend, niet ? ;)

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Het was niet slecht nee, maar het kan kleurrijker! Gewoon niet iets wat ik dagelijks zou willen eten.

      Verwijderen