Translate

zaterdag 9 maart 2013

Minderen met graan: eetdagboek dag 7

Inmiddels dus al een week bezig aan mijn uitdaging en nog niet van plan te stoppen, hoewel ik weet dat de dag zal komen dat ik stilletjesaan terug mijn oud eetpatroon zal moeten oppakken. Daar ben ik niet gelukkig mee, maar zolang ik onder mijn mama's dak woon, helaas. Vandaag viel de regen alweer met bakken uit de lucht en was de hemel overtrokken met een somber wolkendek. Mijn zin in eten was nogal wisselvallig, maar uiteindelijk toch dit gegeten.

Ontbijt: een tomaat, een pomelo, Burger vezelrijk knackebrod, muesli met rauwe cacaopoeder en yofu. thee
- voor de lunch 2.5 rondjes door het park gelopen, ongeveer 30 minuten -
Lunch: een tomaat en veel ijsbergsla. nog een restje wittekool van gisterenavond. 3 speltchapati's en nog 8 honing-amandelkoekjes om te knabbelen. een kommetje yofu met lijnzaad en bevroren bosvruchten
Avondeten: gekookte zwarte bonen, gebakken bloemkool uit de oven met hete pepers en wortelloof (Recept volgt!)
Tussendoor niet echt meer iets gegeten, maar wel kruidenthee gedronken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten