Translate

zaterdag 16 maart 2013

Minderen met graan - 1 week later

Het is inmiddels een week geleden dat ik verslag heb gedaan over hoe ik graan heb verminderd uit mijn eetpatroon. Ik ben er nog steeds mee bezig en heb mezelf niet echt 'overladen' met graan, hoewel ik af en toe toch flink heb bezondigd. En eerlijk is eerlijk: er is toch een kilo afgegaan. Maar er is iets dat me weerhoudt van teruggaan naar mijn eerder eetpatroon. Vandaag heb ik gegeten:

Ontbijt - 2 biologische appels met sojayoghurt, muesli en rauwe cacaopoeder.
               een tomaat, een biologische grapefruit en 2 rijstwafels
Lunch - een bord met bleekselder, komkommer, tomaat, een hete peper en radijsjes
              havervlokken met lijnzaad, sojayoghurt en bevroren bosvruchten
              12 honing-amandelkoekjes
Avondeten - gekookte aardappelen, wok met vis, knoflook, gember en ingelegde mosterdkool
                     wok van snijboontjes en knoflook
Tussendoortje - 2 grote wortels, en veel thee

Vandaag was een redelijk dagje, maar het kan natuurlijk beter en ik heb er nog altijd zin in, dus we gaan door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten