Translate

zondag 31 maart 2013

Back.

Zoals ik al had verwacht, was het eten in Parijs ronduit vreselijk. Of misschien zelfs nog erger dan ik had gedacht. Daarom h
eb ik besloten me flink te verwennen met gezond én lekker eten nu ik terug thuis ben! Dus wat stond er op het menu vandaag?

Ontbijt

havermout met granaatappelpitten, lijnzaad en bosvruchten, bestrooid met kaneel
2 mandarijntjes en een tomaat
een tas thee

Lunch
knabbelvoer: tomaat, wortels en een restje wittekool
knäckebröd van de Albert Heijn (Euroshopper) met zonnbloempittenpasta en komkommer

Tussendoortje
een Pink Lady tussen Frans roggebrood en kaneel

Avondeten
aardappels en rode linzen met kurkuma
een schotel van champignons en oesterzwammen
geel overheerst!


Tussendoortje
roggebrood van de bakker met een blokje pure chocolade
thee



Geen opmerkingen:

Een reactie posten